Thursday, July 7, 2011

I MISS YOU :'/




Err, nape aku rindu kau haaa ?? aduyy maybe bab dh lame tak pggil kau "bengong"  kott hee~
anyway .. aku memang rindu kau beb.. sehari tak dengar kau gelak, memang tak sah .. walaupun sometimes kau annoying and saket kan hati aku, but, kau still bengong aku :)
kau tahu kan aku sayang gila gaban dekat kau. even though ramai org mengate pasal kau , aku diam je , aku tau kau mmg cmtuh, but, in the inside, you're the most KINDest person i've ever know :) *selaen kakak aku :D
soo, aku malas la nk gadoe2 dengan kau, hope kau IM or TEXT aku balek lepas ni, aku nk bagitau secret and surprise kat kau okey ;) mesti kau suke :)

p/s : dh lame tak update blog kan .. hihi ^^ biasa, busy girl :)

-idapanda- 

babai see you later ilove you

No comments:

Post a Comment