Saturday, July 23, 2011

JUST BE YOURSELF 



okey, title says, just be yourself ritee ? soo, of course psal jadi diri sendiri :)
urwm, okayy, slalunye, ramai org , especially remaja, skrng mcm, bukan jadi diri dorng kan ? ye la, maybe, sbb pengaruh kawan, erm, perlu ke kite jadi org laen besides diri sendiri ? tk slah nk berubah, but, if korng jadik org laen, n korng tk happy dengn mende tu, just utk jadi popular ? jadi perhatian org ? urwm,  aku rase, lebih baek jadi diri korng sendiri. sbb, same jgak mcm korng pakse diri korng buat mende yg korng tk nk buat,
#mcm mane nk terangkan erk, err, phm2 je laa.. hee~
okayy, actually, mesti korng tetanye-tanye, nape aku tetibe ckp psal niey kan, well, aku ade perasan yg rmi org skrng niey, #termasuk kwan2 aku, dh berubah , sumpaa berubah, mcm, bukan dorang dh, aku mcm dh tk knal,
well, mmg la skrng kite dh skolah menengah, n tk slah la nk korng nk berubah ke hape, but, if berubah pada thap negetif tuu, mmg tk tau nk ckp per la, but, yg positif, tkpe :) aku respect korng ! :D

oklah, tk nk ckp bnyak, ok, babai~
 ttyl ;)
babai see you later ilove you

No comments:

Post a Comment